در اردیبهشت ماه سال جاری ۸۹۱ نفر خدمت به افراد کارتنخواب در گرمخانه شهرداری گرگان داده شد که به طور متوسط هرشب به ۲۸ فرد بیخانمان در مددسرا خدماترسانی انجام شده است.
از این تعداد ۲ نفر به شهرستان محل سکونت و ۲ نفر به بیمارستان اعزام و همچنین ۱ نفر در راه مانده مورد پذیرش و اسکان داده شدند. در حال حاضر مددجویان از ساعت ۱۸ تا ۸ صبح در این مرکز اسکان داده میشوند.بیشتر افرادی که در گرمخانهها حضور مییابند، افراد از خانه رانده شده و آسیبدیدگان اجتماعی هستند و در محرومیت ناشی از فقدان سرپناه به خیابان خوابی روی میآورند. شهروندان در صورت مشاهده افراد کارتنخواب در محیط شهری جهت انتقال به گرمخانه با سامانه تلفنی ۱۳۷ تماس بگیرند.
