گامی دیگر در مسیر اجرای پروژه برگردان در مخابرات منطقه گلستان

جمع‌آوری دومین کابل مسی مرکز ولیعصر(عج) گرگان در راستای اجرای طرح برگردان و توسعه شبکه فیبرنوری به اتمام رسید.دومین کابل مسی مرکز ولیعصر(عج) شهرستان گرگان در ادامه اجرای پروژه برگردان و با هدف توسعه شبکه فیبرنوری، جمع‌آوری شد.

این اقدام در راستای برنامه‌های کلان شرکت مخابرات ایران برای نوسازی زیرساخت‌های مخابراتی، حذف شبکه مسی و توسعه دسترسی مشترکان به خدمات مبتنی بر فیبرنوری (FTTH) انجام شده است.طرح برگردان مشترکان از بستر مسی به فیبرنوری ضمن افزایش پایداری شبکه، موجب ارتقای کیفیت خدمات ، افزایش سرعت دسترسی به اینترنت و کاهش هزینه‌های نگهداری شبکه خواهد شد.بهرام عیدی مدیر مخابرات منطقه گلستان در این خصوص گفت: اجرای طرح‌های برگردان و جمع‌آوری شبکه‌های مسی قدیمی، یکی از مهم‌ترین گام‌ها در مسیر تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان است و مخابرات منطقه گلستان با جدیت این برنامه را در سطح استان دنبال می‌کند.وی  افزود: جمع‌آوری دومین کابل مسی در مرکز ولیعصر(عج) گرگان نشان‌دهنده پیشرفت مطلوب پروژه‌های توسعه فیبرنوری در استان است و تلاش داریم با تسریع در اجرای این طرح‌ها، زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر مشترکان از خدمات نوین ارتباطی و اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری را فراهم کنیم.مدیر مخابرات منطقه گلستان تأکید کرد: توسعه شبکه فیبرنوری، سرمایه‌گذاری برای آینده ارتباطات استان است و نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مشترکان و تحقق اهداف شبکه هوشمند مخابراتی خواهد داشت.


تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۵
نظرات خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیتر اخبار