نمایش اخبار کشاورزی

توقف برداشت شن و ماسه از منطقه “باغ شاه”  جنگل توسکستان با دستور دادستان مرکز  استان گلستان

دادستان مرکز استان گلستان عصر دیروز برای بررسی موضوع برداشت شن و ماسه در منطقه جنگل “باغ شاه” به توسکستان گرگان رفت .


ضرر ۱۳۸۰ میلیارد تومانی به کشتارگاه‌های گلستان

مبصری، دبیر انجمن تولید کنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ ایران گفت: تفاوت قیمتی مرغ از گلستان تا تهران، حدود هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان در سال به کشتارگاه های ما ضرر میزند.


شکوفه های بهاری گلستان

با رخت بستن برف و سرما و رسیدن فصل بهار، شکوفه‌های درختان یک به یک با گام‌های نورسیده‌شان به طبیعت اطراف شهرها و روستاها زیبایی و حس و حال جدیدی می‌بخشند. استان گلستان به واسطه اقلیم خاصی که دارد، شاهد بهاری زیبا و دل انگیز شده و نوید بخش سالی پربار برای کشاورزان و باغداران منطقه شده است


حق نما: اپیدمی «فیتوفترا» مزارع سیب زمینی گلستان را تهدید می کند

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه اپیدمی «فیتوفترا» در مزارع سیب زمینی گلستان دور از انتظار نیست، گفت: چنانچه بیماری کنترل نشود ظرف مدت ۱۰ روز مزرعه را از بین می برد.


مرغ “بیتامین” با کیفیت‌تر می‌شود

مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، از دریافت مجوز تولید گوشت مرغ در کشتارگاه این زنجیره با گرید(درجه) A خبر داد و گفت: طبق گواهینامه‌ای که سازمان دامپزشکی استان گلستان برای زنجیره بیتامین صادر کرده است از این پس گوشت مرغ تولید شده در کشتارگاه این مجموعه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.


چند و چون قطع چهار هزار درخت در الیمالات نور

نوشهر – ایرنا – انتشار خبر قطع چهار هزار اصله درخت در منطقه گردشگری الیمالات واقع در مسیر جاده چمستان – نور در غرب مازندران به گفته اهالی منطقه آخرین مورد نبوده بلکه جنگل های هیرکانی همچنان به بهانه های مختلف از جمله توسعه صنعت گردشگری در معرض تهدید، تخریب و تصرف است.


استفاده از طرح‌ها و روش‌های نوین کشاورزی برای حل بحران کم‌آبی

دکتر حسن خانی از طرح‌ها و روش‌های نوین کشاورزی خبر داد


کارمند رشوه‌بگیر جهاد کشاورزی گلستان در انتظار برخورد قانونی است

مدیر امور اراضی گلستان گفت: کارمند امور اراضی یکی از شهرستان‌های استان که مراجع قضایی او را به اتهام دریافت رشوه دستگیر کردند در انتظار برخورد قانونی است.


دستگیری یکی از مدیران زیرمجموعه جهاد کشاورزی گلستان

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری یکی از مدیران شهرستانی زیرمجموعه جهاد کشاورزی استان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.


برگزاری آئین نوروز رودها در استان گلستان

آیین نوروز رودها و پاکسازی رودخانه ها در شهرستان گرگان در رودخانه زیارت با حضور معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای ، مدیران و همکاران این شرکت ، اداره محیط زیست ، و جمعی از علاقمندان به طبیعت با جمع آوری زباله‌ها از سطح رودخانه و حاشیه آن و با پاشیدن گلاب و گلباران رودخانه‌ و شکر این نعمت الهی برگزار شد


افزایش تولید نهال در نهالستان‌های بخش کشاورزی گلستان

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: در استان گلستان امسال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های بخش کشاورزی گلستان تولید شد.


همایش گردشگری کشاورزی به میزبانی استان گلستان برگزار می شود

جلسه کمیته اجرایی همایش گردشگری کشاورزی صبح امروز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهید سلیمانی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.


تعاون روستایی گلستان ۱۸۰ تُن میوه شب عید تدارک دید

مدیر تعاون روستایی گلستان گفت: این مدیریت ۱۸۰ تُن میوه ویژه شب عید نوروز با هدف کنترل بازار و جلوگیری از سوءاستفاده واسطه و دلالان، در این استان تدارک و ذخیره‌سازی دیده است.


تیتر اخبار