نمایش اخبار فرهنگ و ادب

دعوت به همکاری متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی

مرکز آموزش مدیریت دولتی و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت از استادان، متخصصان و صاحبنظران علوم ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، برای برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه رشد و تعالی حرفه‌ای مشاغل روابط‌عمومی دعوت به همکاری می‌کنند.


آگهی فراخوان جذب نیروی انسانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان منتشر شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای تکمیل نیروی انسانی (2 نفر) در رشته شغلی کارشناس حقوق از طریق گزینش و مصاحبه، از بین افراد واجد شرایط ذیل، در چارچوب شرکتی دعوت به همکاری می‌کند.


مکتب استرآباد؛ گمشده در غبار

هنر هرسرزمینی، بیانگر حالات، اطوار و نوع تفکر مردمان دوران است. بررسی آثار به‌دست‌آمده می‌تواند به‌عنوان یک سند مسجل، نکات مختلفی در اختیار پژوهشگران قراردهد تا دریابند که پیشینیان یک سرزمین چگونه می‌اندیشیدند و چه خصایصی داشته‌اند.


نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 

با حضور رضا غیاثی‌زاده سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و مدیران آژانس‌های گردشگری شهرستان، مدیر مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری شکوه طبیعت نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان برگزار شد


کشف منطقه نبوغ و دانش کسب و کار کلید موفقیت است

به تازگی کتاب کارخانه کسب‌و‌کار نوشته مهندس کیارش عباس‌زاده کارآفرین نمونه، بنیانگذار زود فود سابق (اسنپ فود فعلی)، گروه اسلایسینگ پای ایران، خانه کسب و کار و بسیاری شرکتهای موفق دیگر منتشر شد که با استقبال خوب هموطنان همراه بود. درباره این کتاب که با نثری ساده و روان، تصاویری جالب و نمودارهایی روشن آموزش دانش کسب و کار را در دستور کار خود قرار داده و مسیر موفقیت را ریل‌گذاری می‌کند، مصاحبه ما با نویسنده جوان و خوشفکر و پیشرو کیارش عباس‌زاده را مطالعه کنید که از پنج تجربه ارزشمند خود می‌گوید.


کتاب «فهرست نسخه‌های خطی مشاهیر جرجان» روانه بازار نشر شد

کتاب «فهرست نسخه‌های خطی مشاهیر جرجان» در کتابخانه‌های عراق و ترکیه به قلم ابوذر خسروی و نجمه دامن افشار و به همت نشر بنام بر روی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.


کارخانه کسب‌و‌کار

روش‌های راه‌اندازی، توسعه و تحول کسب و کار در بازار ایران


دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.


هفته بزرگداشت روابط‌عمومی در سال ۱۴۰۳ از ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

‍ سید غلامرضا کاظمی دینان با اعلام این مطلب افزود: این هفته فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های این حوزه به‌منظور کاهش مسایل کشور است.


تیتر اخبار