نمایش اخبار اقتصاد

کشف منطقه نبوغ و دانش کسب و کار کلید موفقیت است

به تازگی کتاب کارخانه کسب‌و‌کار نوشته مهندس کیارش عباس‌زاده کارآفرین نمونه، بنیانگذار زود فود سابق (اسنپ فود فعلی)، گروه اسلایسینگ پای ایران، خانه کسب و کار و بسیاری شرکتهای موفق دیگر منتشر شد که با استقبال خوب هموطنان همراه بود. درباره این کتاب که با نثری ساده و روان، تصاویری جالب و نمودارهایی روشن آموزش دانش کسب و کار را در دستور کار خود قرار داده و مسیر موفقیت را ریل‌گذاری می‌کند، مصاحبه ما با نویسنده جوان و خوشفکر و پیشرو کیارش عباس‌زاده را مطالعه کنید که از پنج تجربه ارزشمند خود می‌گوید.


مرغ “بیتامین” با کیفیت‌تر می‌شود

مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، از دریافت مجوز تولید گوشت مرغ در کشتارگاه این زنجیره با گرید(درجه) A خبر داد و گفت: طبق گواهینامه‌ای که سازمان دامپزشکی استان گلستان برای زنجیره بیتامین صادر کرده است از این پس گوشت مرغ تولید شده در کشتارگاه این مجموعه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.


حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403 چقدر می شود؟

مجلس افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳ را تصویب کرد و به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده، حداقل حقوق بازنشستگان 9 میلیون تومان خواهد بود.


 تحقیق و توسعه کلید موفقیت پیشرفت صنعتی

بنگاه‌های اقتصادی‌‌ که به مولفه‌های نوین توجه دارند و با به‌‌کارگیری حداکثر منابع خود درصدد رسیدن به موفقیت هستند، ضمن سریع‌‌تر طی کردن مسیر رشد و توسعه نسبت به دیگر رقبا، سهم بازار بیشتری را تصاحب می‌کنند


گلایه سازندگان از شهرداری؛ لزوم ارائه خروجی مالی صحیح از سوی این نهاد به تامین اجتماعی

مرتضوی، رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی گرگان به لزوم ارائه خروجی مالی صحیح عوارض ساختمانی از سوی شهرداری به تامین اجتماعی برای تعیین سهم این سازمان تاکید کرد.


ضرورت وجود تنظیم‌گر برای تعیین شهریه دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های غیردولتی

مهمانان حاضر در برنامه تلویزیونی بالاتر تاکید کردند: وجود تنظیم‌گری خارج از دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های غیردولتی برای تعیین شهریه این مراکز علمی ضروری است.


نکاتی از سواد مالی برای کودکان و نوجوانان

برای درک سواد مالی، بهتر است اطلاعاتی درباره مفهوم واژه اقتصاد داشته باشیم


صنعت بانکداری کشور در راستای هوشمندی

تاکنون صنعت بانکداری در سطح بین المللی، چهار نسل را گذرانده است.


سیاست انقباضی، «تولید مسکن» را متوقف کرد

علی رغم شعارهای دولت در راستای تولید مسکن اما نه تنها به تحقق این شعارها نزدیک نشده ایم بلکه بانک ها و سایر عوامل موثر در خانه دار شدن مردم سیاست های انقباضی در پیش گرفته اند.


آموزش کارآفرینی باید از مدارس آغاز شود

روحیه کسب و کار و کارآفرینی موهبتی است که می‌تواند اقتصاد جامعه را شکوفا و پررونق کند.


توانمند سازی از اهداف انجمن زنان کارآفرین است

سلیمانی، رئیس دفتر نمایندگی انجمن ملی زنان کارآفرین استان گلستان گفت: توانمند سازی، ارتقا و کیفی سازی موسسات و شرکت های زنان یکی از اهداف انجمن ملی زنان کارآفرین است.


تیتر اخبار