نمایش اخبار جامعه

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله ای

دادستان کلاله از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد.


«یسنا» هنوز پیدا نشده است

جست وجوی تیم‌های هلال احمر و مردم محلی برای یافتن «یسنا دیدار» کودک اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله به روز سوم کشیده شد و افزون بر نیروهای مردمی و امدادی، یک دستگاه بالگرد شناسایی نیز وارد منطقه شده اما با وجود زیرپاگذاشتن ۵۰۰ هکتار از علف‌زارهای منطقه هنوز هیچ اثری از این دختر چهارساله نیست.


اعلام اسامی روزها و شعار “هفته روابط عمومی

خانه روابط عمومی ایران در آســتانه هفته روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت تا۲ خرداد) اسامی روزها وشعار این هفته را اعلام کرد.


در دبستان مهر دکتر شاکری

 چهلمین نشست علمی با محوریت پرنده‌های بدون سرنشین برگزار شد


ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش

در چند دهه اخیر کمتر کسی تصور می‌کرد که ورزش در سطح یک صنعت در سیستم اقتصادی جامعه نقشی موثر داشته باشد. در گذشته آنچه از ورزش برای جامعه مطرح بود بیشتر جنبه تفننی و سرگرم‌کننده آن بود. به عبارت دیگر ورزش عمدتا به  صورت غیرحرفه‌ای و آماتور انجام می‌شد و دولتها نقش محوری در برنامه‌ریزی، سازماندهی و اجرای برنامه‌های ورزشی ایفا می‌کردند. اما امروزه وضعیت به کلی تغییر پیدا کرده است و سازمانهای تجاری و شرکتهای بزرگ اقتصادی وارد فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه ورزش شده‌اند. آنها برای انواع رشته‌های ورزشی برنامه‌ریزی می‌کنند و دخالت دولتها را در امر سرمایه‌گذاری  به حداقل رسانده‌اند.


کاهش ساعت کاری ادارات امسال اجرا می شود؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، قانون اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل تعیین دو روز تعطیلی در هفته و کاهش ۱۶ ساعت کار ماهانه برای تمامی کارکنان است را از اولویت‌های اول کمیسیون اجتماعی مجلس خواند.


چرا آلزایمر می گیریم؟

محققان معتقدند که عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند موجب آلزایمر و پیشرفت آن شود. افزایش سن مهمترین عامل شناخته شده برای آلزایمر است. مبتلایان به این بیماری معمولا  بیشتر از ۶۵ سال سن دارند. حدود یک سوم از افراد ۸۵ سال و بالاتر ممکن است مبتلا به آلزایمر باشند. دلایل بروز دیررس آلزایمر، احتمالاً به  دلایل عوامل ژنتیکی، شیوه زندگی و عوامل محیطی مربوط است و اهمیت هر یک از این عوامل در افزایش یا کاهش خطر ابتلا به آلزایمر ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.


چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی‌ها در سال ۱۴۰۳

سال ۱۴۰۳ سالی پر از چالش و فرصت برای روابط‌عمومی‌ها خواهد بود. روابط‌عمومی‌ها با برنامه‌ریزی استراتژیک، استفاده از ابزارهای نوین، ارتقای سواد رسانه‌ای و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، می‌توانند در این سال به طور اثربخش به وظایف خود عمل کرده و نقشی کلیدی در موفقیت سازمان خود ایفا کنند.


گلستان به سوگ مولا علی(ع) نشست

همزمان با فرا رسیدن دومین شب قدر و در شب شهادت مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین(ع) نجوای «سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ» در جای‌جای سرزمین پایتخت اقوام طنین‌انداز شد و گلستانی‌های ولایتمدار در سوگ پدر یتیمان اشک ماتم ریختند.


کتاب جنگ زندگی به زیور طبع آراسته شد

کتاب جنگ زندگی ، ” در جستجوی جهان ترجمانی خانم حاجب نیر عظمی ” توسط دکتر مریم سعیدی عضو هیات علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی آزاد شهر روانه بازار کتاب شد .


با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان گلستان خبر داد؛ با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود و امیدواریم این برنامه گامی مثبت و تاثیرگذار در جهت تشویق و ترغیب بیشتر مردم به انجام فعالیت های نوعدوستانه و خیرخواهانه با هدف محرومیت زدایی و شناخت خبرنگاران جهادی باشد.


ضرورت استفاده فعالین اقتصادی از مشاوران حقوقی

 امروزه مسائل حقوقی شرکتها بدلیل گستردگی و تنوع فعالیت‌ها و تغییراتی که دنیا با آن مواجه است، بسیار مورد توجه قرار گرفته تا بتوان با برنامه و پاسخ‌های مناسب، برای مدیریت آن اقدام کرد. در این رابطه  گفتگوی ما با دکتر حسن خانی را مطالعه می‌کنید که در آن به لزوم استفاده از تجربیات مشاوران حقوقی تاکید شده است. چراکه مشاوران حقوقی این امکان را به سازمان‌ها می‌دهند که از قوانینی که برای حل اختلاف یا برطرف کردن مسئله‌ای وضع شده است به نحوی صحیح و مطلوب استفاده شود.


تیتر اخبار