به‌زودی فعالیت تیمهای نوجوان در کتابخانه آستان قدس آغاز می‌شود

به‌زودی فعالیت تیمهای نوجوان در کتابخانه آستان قدس آغاز می‌شود

جواد لگزیان

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه مسئولین شیفت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی حرم مطهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید جلال حسینی، ریاست سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در ابتدای جلسه با تشکر از خادمیاران بر اهمیت اخلاص در کار تاکید و از خادمیاران خواست که قدر کرامت و توجه امام رضا(ع) را در جریان حضور در حرم بدانند و آن را همواره در نظر داشته باشند. ایشان همچنین با توجه به اهمیت جذب نوجوانان در سازمان کتابخانه‌ها، خبر خوب موافقت با این امر را اعلام فرمودند.

دکتر سید عباس مرجانی مدیر فعالیت‌های داوطلبانه و خادمیاری سازمان از کار و خدمت بی‌نظیر خادمیاران تشکر و نقش خادمیاران را اساسی و سبب پشتگرمی مدیران در جهت ادامه فعالیت دانست. دکتر مرجانی تصریح کرد که این اولین بار است که نیروی داوطلب برای تمامی مراحل کار در یک سازمان فرهنگی بکارگیری و استفاده می‌شود. ایشان با توجه به خبر خوب حضور نوجوانان در کتابخانه نوید داد به زودی بخشهای ویژه‌ای برای نوجوانان تاسیس و راه‌اندازی خواهد شد و کتابخانه شاهد کار و فعالیت تیمهای نوجوان خواهد بود.


تاریخ: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیتر اخبار